پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
9201
-
الف
+

سریال‌های نوروزی آی‌فیلم مشخص شد

جدول پخش آ‌ی‌فیلم در ایام نوروز 1400 مشخص شد.

شبکه آ‌ی‌فیلم جدول پخش پرباری را برای  ایام نوروز 1400 تدارک دیده است. 

به گزارش آی‌فیلم، سال ۹۹ به سرعت در حال پایان یافتن است و دیگر چیزی تا آغاز سال ۱۴۰۰ باقی نمانده است. در ایام نوروز دیدن سریال‌های نوروزی تلویزیون دیگر تبدیل به یکی از عادت‌های مردم کشورمان شده است و در این میان شبکه آی‌فیلم سعی دارد تا با در نظر گرفتن سلیقه تمام مخاطبان سریال‌هایی را پخش کند تا نوروزی به یاد ماندنی برای تماشاگران آی‌فیلم رقم بخورد. 

معرفی سریال‌های نوروز 1400 شبکه آی‌فیلم را در ادامه بخوانید:

 پریا

بسیاری از مخاطبان آی‌فیلم منتظر پخش سریال اجتماعی «پریا» هستند که این سریال در ایام نوروز از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد، در حالی که همچنان از ازدواج قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه، مشکلات را یک به یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها مانند مبتلا شدن کیوان به ایدز، مشکل حضانت پریا و ... زندگی این زوج را تحت تاُثیر قرار می دهد.

امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، افسانه بایگان و محمود پاک نیت از جمله بازیگران سریال «پریا» هستند.

 

روزهای بی‌قراری2

سریال «روزهای بی‌قراری 2» ملودرامی خانوادگی است که به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی در شهر تبریز فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود دور افتاده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است…

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر حق‌بر با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران فصل دوم «روزهای بیقراری» هستند.

 

ساخت ایران

سریال طنز ساخت ایران مهمان نوروزی مخاطبان آی‌فیلمی است. 

در خلاصه داستان سریال «ساخت ایران» آمده است: دکتر افشار جم پس از سه سال تلاش بی‌وقفه، موفق به اختراع اکسیری مهم و ارزشمند در زمینه نانوتکنولوژی می‌شود. او پس از ناکامی در یافتن سرمایه‎ لازم، تصمیم می‌گیرد از ایران خارج شود. اما هنگامی که یک تصادف، او را راهی بیمارستان می‌کند؛ تمام مدارک و اطلاعات مهم او توسط دزدی به نام غلامحسین به سرقت برده می‌شود. غلامحسین برای رهایی از دست پلیس، با مدارک دکتر افشار، از کشور خارج شده و با هویتی جعلی، تلاش می‌کند تا اختراع او را به فروش برساند.

محمدحسین لطیفی کارگردانی این سریال را انجام داده است و محمدرضا گلزار، امین حیایی، بهاره رهنما و بهنام تشکر از بازیگران اصلی «ساخت ایران» هستند. 

 

نوار زرد

طرفداران سریال‌های پلیسی می توانند در ایام نوروز 1400 سریال پلیسی «نوار زرد» را از شبکه آی‌فیلم تماشا کنند. 

بنابراین خبر،  «نوار زرد» سریالی پلیسی است و به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این سریال داستان یک سرگرد آگاهی به نام "کاوه کیهان" را روایت می‌کند که گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند و در این میان به پرونده‌ای برمی‌خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد.

امیر آقایی، بهاره کیان‌افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، امید روحانی، نادر مشایخی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت و سمیرا حسینی بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

روزگار خوش حبیب آقا

در نوروز 1400 تماشاگر سریال طنز «روزگار خوش حبیب آقا» باشید. 

روزگار خوش حبیب آقا یک سریال اجتماعی و طنز است که برای اولین بار در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. در این سریال خواهید دید: کارمندی به نام حبیب آقا زندگی شرافتمندانه‌ای دارد و برخلاف برخی از اطرافیان خود حاضر نیست از موقعیتش برای کسب درآمد بیشتر سوء استفاده کند و به همین دلیل دچار مشکلات و مسائلی می‌شود. سریال حبیب آقا یک سریال شخصیت محور است و ماجراها و رویدادهای آن بر اساس محوریت یک شخصیت شکل می‌گیرد. این شخصیت همان حبیب آقای کارمند است که نقش او را هم سیروس گرجستانی ایفا می‌کند. کارگردان این سریال تلاش کرده تا پایه سریال خود را بر طنز موقعیت قرار دهد و کمتر از طنز کلامی استفاده کند...

زنده یاد سیروس گرجستانی، مهوش صبرکن و سعید آقاخانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

لازم به ذکر است، پخش مجموعه تلویزیونی «نقطه چین» به کارگردانی مهران مدیری در ایام نوروز ادامه می‌یابد. 

ه خ/ ا ز

نظر شما
ارسال نظر